آموزش طراحی کاراکتر بازی قسمت ششم:

برنامه های طراحی

اگر طراحان شخصیت می خواهند در حوزه خود جدی گرفته شوند ، باید بر برنامه های بارز مانند Adobe Illustrator و Photoshop تسلط داشته باشند. هر دو برنامه تصویرگری کلی هستند که ابزارهای مناسبی برای خلق شخصیت ها دارند.

برای برنامه هایی که به بهترین وجه با مجسمه سازی دیجیتالی سازگار هستند ، طراحان شخصیت به امثال ماری و ZBrush روی می آورند ، که مدل سازی و نقاشی سه بعدی را با هم جمع می کنند. Poser Pro کاراکترهای سه بعدی کاملاً واقع گرایانه را ایجاد می کند و مایا برای تقلب و انیمیشن بهترین کار را می کند.

روند طراحی

وقتی شروع به فکر کردن در مورد چگونگی طراحی یک شخصیت می کنید ، قبل از بکار بردن صفات خاص ، به طور کلی فکر کنید. اگر با یک شرح دقیق شروع کنید ، می تواند در مراحل اولیه شما را جعبه کند.

شاید شما یک پری را طراحی کنید ، و بعداً تصمیم بگیرید که او نیاز به ارعاب جسمی دارد. در این صورت ، ادامه کار در طراحی اصلی شما بسیار سخت تر خواهد بود. تهیه صفات بسیار ساده تر است ، سپس شخصیت را متناسب با آن قالب بندی کنید.

از یک backstory بگویید

با یک ایده برای یک شخصیت شروع کنید. آیا او یک نوع قهرمان ، حیله گر یا شخصی با اسرار است؟ از آنجا ، می توانید شروع به تدوین پشت پرده شخصیت خود کنید. اگر زمینه های تاریخی و خانوادگی به شخصیت ها بدهید ، به شکل گیری انگیزه های آنها کمک می کند و نحوه پاسخ آنها به محیط خود را آگاه می کند. پشت پرده شخصیت می تواند (و از نظر ایده آل باید) هوشمندانه با داستان کلی دنیای بازی گره بزند ، که به شخصیت می دهد هدفی را که به نقشه بازی وصل می شود ، می دهد.

اکنون که شخصیت گذشته ای دارد ، ساختن آن شخصیت به اصالت بسیار ساده تر خواهد بود. بگویید شخصیت شما در دوران کودکی از نظر روحی خیانت کرده است. این رویداد به خوبی می تواند به نگرشی کمتر از اعتماد منجر شود. یا اینکه شخصیت شما فقط با لباس هایی که روی پشتش است از خانه اش فرار کرده است؟ پس شاید او یک موفق باشد ، تا کالاهایی را که برای زنده ماندن در اختیار دارد ، بدست آورد.

https://maktabtv.com/Courses/character-design/

زمان رسم

شما تاریخ شخصیت خود را می شناسید ، بنابراین اکنون زمان آن رسیده است که از ظاهر او مطلع شوید. اکثر طراحان ایده خوبی از اینکه شخصیت های آنها در هنگام توسعه backstories به چه شکل خواهند بود ، بنابراین این مرحله اغلب به طور طبیعی تر از آنچه فکر می کنید اتفاق می افتد.

همانطور که با یک طرح شروع می کنید ، چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

 

اهمیت سایه بان

سیلوها اطمینان می دهند که شخصیت ها از محیط اطراف خود و سایر شخصیت ها متمایز می شوند. بازی را تصور کنید که در آن همه شخصیت ها ساختاری بسیار مشابه دارند اما توانایی های بدنی کاملاً متفاوتی دارند. آنها ممکن است کاملاً متفاوت به نظر برسند ، و مطمئناً روی کاغذ می شوند (اگر لیستی از خصوصیات مربوط به آنها را می خوانید). اما آنها در طول فعال ترین گیم پلی متفاوت به نظر نمی رسند. بعلاوه ، این بازی از نظر بصری جذاب به نظر نمی رسد و با توجه به عدم تنوع شخصیت ، می تواند احساس تکرار کند.

همچنین باید از ابعاد شخصیت ها ویژگی های آنها را با یکدیگر ارتباط برقرار کرد. یک شبح بزرگ و حجیم اغلب نشانگر قدرت و حرکت کندتر است. یک شخصیت کوچک و کوتاه ممکن است سریع روی پاهای خود باشد و در جلوگیری از ضربات خوب باشد اما در تحویل پانچ حذفی چندان هم خوب نیست. یک شبح گمراه کننده باعث می شود انتخاب یک شخصیت به طور غیر ضروری گیج شود. بازیکنان باید بتوانند اطلاعات زیادی راجع به شخصیت ها از ظاهر آنها بدست آورند. اگر توانایی های شخصیت ها با اندازه و شکل های آنها مغایرت داشته باشد ، آنها اطلاعات موثقی را کسب نمی کنند.

سیلوها همچنین دارای لوازم جانبی اصلی شخصیت ها هستند که به ارتباط هویت آنها کمک می کند. به عنوان مثال ، یک شخصیت ان دریایی ممکن است دارای یک pegleg و یک شمشیر بلند باشد که از غلاف روی کمربندش آویزان است. شمشیر باید آنقدر دور از بدن او آویزان شود که در سیلوت نشان داده شود. اگر به بدن او خیلی نزدیک باشد ، شمشیر به سادگی در siluetette خود مخلوط می شود ، یک شکل جدید و شبیه به شکل حباب ایجاد می کند که به هیچ وجه شبیه به هر چیزی نیست. وقتی شخصیت ها در هنگام گیم پلی کوچک به نظر می رسند ، شباهت های آنها چیزی است که باعث می شود آنها جلوه خاصی به نظر برسند.

در طی این مرحله ، تفکر در مورد فضای منفی مهم است. هر جزئیات ، از جمله موی شخصیت ، می تواند یک سیلوئیت ایجاد کند یا شکسته ، که مورد بعدی ماست .

 

کاراکتر مطرح است

گرچه نمایش ها ممکن است جالب ترین یا مفیدترین قسمت طراحی شخصیت ها نباشد ، اما در آشکار کردن شخصیت های شخصیت ها نقش ایفا می کنند. در اکثر بازی ها ، هر کاراکتر در طی فرآیند انتخاب شخصیت ، دو یا دو شخصیت را به نمایش می گذارد ، که نشان می دهد چگونه ممکن است در طول بازی رفتار کنند.

شخصیتی که بر روی سینه او وزید ، ممکن است قدرت و استکبار را برقرار کند. اما شخصیتی که به یک رکوع بپردازد ممکن است مودب و زیرکانه باشد.

 

دوز اضافی پیچیدگی…

به یاد داشته باشید ، شما نباید بر اساس شخصیت ها و وضعیت های آنها ، شخصیت های خود را بیش از حد ساده تر کنید. درست همانطور که شخصیت های افراد واقعی تفاوت های مختلفی را نشان می دهند ، شخصیت های بازی نیز باید آن را بازی کنند. به عنوان مثال ، اگر شخصیتی را ایجاد کنید که به خوردن وسواس داشته باشد ، هر عبارتی که از دهان آن بیرون می آید نباید باشد ، "من گرسنه ام!" یک گلوتن می تواند موارد دیگری باشد ، و نادیده گرفتن این واقعیت می تواند کارایی ایجاد کند.

آموزش طراحی کاراکتر بازی7

آموزش طراحی کاراکتر بازی6

آموزش طراحی کاراکتر بازی5

، ,شخصیت ,یک ,های ,ها ,کند ,شخصیت ها ,که به ,می تواند ,ممکن است ,باشد ، ,آموزش طراحی کاراکتر

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

وبلاگ مجله غذای حلال 09122179624 کافه تکنولوژی محتوای خوب دل نوشته های من مکزیک سبز سرخ دانلود کتاب و خلاصه کتاب تست قالب! karamooz